T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANKARA / ALTINDAĞ - Altındağ Halk Eğitimi Merkezi

Usta Öğretici Başvuru Duyurusu (2024-2025)

duyuru

Başvurular: MEB Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü E-YAYGIN ( https://e-yaygin.meb.gov.tr ) sistemi üzerinden e-devlet şifresi ile yapılmaktadır.

Instagram hesabımız kullanımdadır. Bizi Instagram'da da takip edebilirsiniz. Instagram hesabımızı takip etmek için... TIKLAYINIZ...

  31-07-2024

Değerli Usta Öğretici Adaylarımız;

    2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Müdürlüğümüz bünyesinde Ücretli Usta Öğretici olarak görev alacakların başvuruları ve evrak yüklemeleri 01-31 Ağustos 2024 tarihleri arasında e-devlet [e-yaygın] sistemi üzerinden online yapılacaktır. Süreç hakkında web sitemizdeki açıklamalara dikkat etmeniz menfaatinize olacaktır.

Yeni başvuru döneminin hayırlı olmasını temenni ederiz.

30.07.2024

Cihan YILDIRIM
Merkez Müdürü

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU TAKVİMİ

Başvuruların e-Yaygın Sistemi Üzerinden Alınması : 01-31 Ağustos 2024

NOT: e-Yaygın Sistemi belki 1 Ağustos'tan birkaç gün sonra aktif olabilir. Sistem açıldığında başvuru yapılabilir.

Başvuruların Komisyonca Değerlendirilmesi : 02-13 Eylül 2024

Nihai Olmayan Sıralama Listelerinin Yayınlanması : 14 Eylül 2024

İtirazların Kabul Edilmesi : 16-17 Eylül 2024 Saat:16:00'a kadar

Makam Onayına Sunulması : 18 Eylül 2024

Kesin Listelerin Yayınlanması : 19 Eylül 2024

Kursların Açılma Planlaması : 23 Eylül 2024 Pazartesi itibariyle (Tüm iş ve işlemlerin tamamlanması halinde)

NOT: Başvuruların yoğun olması durumunda ihtiyaç halinde, e-yaygın başvuru tarihleri dışındaki takvim sürelerinde değişiklik yapılabilir.

 

Başvuru sürecinde kuruma evrak teslimi yapılmayacaktır.

Başvuruya dair evraklar e-yaygın sisteminde "Usta Öğretici Başvurusu" bölümüne yüklenecektir.

BAŞVURULARINIZI SÜRESİ İÇİNDE YAPINIZ!

BELİRTİLEN TARİHLERDEN ÖNCE YA DA SONRA YAPILAN BAŞVURULAR "TAKVİM DIŞI BAŞVURU" SAYILACAĞINDAN SIRALAMAYA GİRMEYECEKTİR.

 

E-YAYGIN sisteminde istenen belgeleri yüklemeyen veya belgeleri eksik veya hatalı yüklenmiş olan Usta Öğreticilerin başvuruları değerlendirilmeye alınmayıp reddedilecektir. Başvuruları reddedilen Usta Öğretici Adayları eksik belgelerini başvuru süresi içinde sisteme tekrar yüklemeleri ve başvurularını yinelemeleri gerekmektedir. Başvuruya ait ONAYLANDI/REDDEDİLDİ durumları "E-YAYGIN" sistemi üzerinden kontrol edilmesi gerekmektedir. Başvuru ve onay süreçlerine ait tüm iş ve işlemler tamamlanınca kursların açılması için DUYURU VE DAVET yapılacaktır. Duyuru ve davet yapılmadan kus açma işlemi için evrak kabul edilmeyecektir.

Kurumumuz kadrolu öğretmenleri haricinde, Milli Eğitim Bakanlığı'nda görev yapan kadrolu öğretmenler ve diğer resmi kurumlardaki kamu görevlileri ve emekli olanların başvuruları aynı şekilde MEB Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü E-YAYGIN ( https://e-yaygin.meb.gov.tr) sistemi üzerinden e-devlet şifresi ile yapılmaktadır.

Başvuru şartlarını taşımadığı halde gerçeğe aykırı belge düzenleyerek veya aykırı beyanda bulunarak başvuruda bulunanlar ile gerçeği gizleyerek başvuruda bulunanların başvuruları geçersiz sayılacaktır.

Usta Öğretici Başvuru Sıralaması; başvurularda yüklenen belge ve kurs tercihleri Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü'nün ilgili yönerge ve genelgeleri doğrultusunda incelemesi tamamlandıktan sonra, "Ek-2" de oluşan puanlara göre İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Başkanlığında kurulacak komisyon tarafından puan üstünlüğüne göre yapılacaktır. Onaylanan sıralı liste Kurum Web Sitemizde yayınlanacaktır.


 USTA ÖĞRETİCİ BELGESİ YÜKLENMESİ HAKKINDA

Usta Öğretici Belgesi 1 (Bir) puan getirisi olan belgedir. E-Yaygın Sisteminde Usta Öğretici Başvurusu yapılırken "Diğer Belgeler" alanına Usta Öğretici Belgesi olarak farklı farklı belgelerin yüklendiği görülmektedir.  Kabul olan belge Mesleki Eğitim Merkezlerinden alınan 40 saat İş Pedagojisi adı altında allta örneği görülen belge çeşididir. Bu alana yüklenen diğer belgeler iptal edilmektedir.

13-08-2024


 YÜKLENMESİ GEREKEN ve YÜKLENMESİNE GEREK OLMAYAN BELGELER

E-Yaygın Sistemi üzerinden yapılan başvurularda onay işlemi, usta öğreticinin görev almak istediği kursun eğitici nitelik şartlarının yeterli gelip gelmediğinin kontrolü şeklinde olmaktadır. Bu nedenle, yapılacak başvuruda gereksiz evrakları sisteme yüklemeyiniz.

16-07-2023

Yüklenmesi gereken önemli evraklar şunlardır:

1-Eğitici niteliğinize ait Yeterlilik Durum Belgesi [Diploma, Ustalık Belgesi, Antrenörlük Belgesi, Hafızlık Belgesi, İcazet Belgesi, 4.Seviye Kurs Bitirme Belgesi vb.]

2-Ek Puan Getirecek Belge [Varsa] [Lisans Diploması, Ön Lisans Diploması, Pedagojik Formasyon Belgesi (Eğitim Fakültesi mezunu olmayanlar), Usta Öğreticilik Belgesi, Tezli/Tezsiz Yüksek Lisans Diploması]

3-SGK Hizmet Doküm Belgesi [Varsa alanınızda eğitici olarak görev yapılan sigortalı günler]

4-Resmi Kurumlarda görev yapanların Görev Yeri Belgesi


16-07-2023

Yüklenmesine gerek OLMAYAN belgeler şunlardır:

1-Adli Sicil Kayıt Belgesi,

2-Sağlık Raporu,

3-Nufüs Cüzdanı Fotokopisi,

4-Askerlik Durum Belgesi,

5-İş Güvenliği Belgesi

6-Oryantasyon Eğitimi Belgesi

7-Takdir, Teşekkür, Onur, Başarı ve Katılım Belgeleri

8-Alanınızda hiç eğitici olarak çalışmamışsanız SGK Hizmet Doküm Belgesi

9-Halk Eğitimlerden alınan ve kurs açılabilme için istenen bir belge olmayan kurs bitirme belgeleri gibi belgeler online başvuruda e-yaygın sistemine yüklenmesine gerek yoktur.

Oryantasyon Eğitimi Belgesi açılma aşamasında sizden istenecektir.


Başvuru Girişi

16-07-2023

ok-hareketli-resim-0061TIKLAYINIZ

Altındağ / Kuzeykent Halk Eğitimi Merkezi Görev Yerleri/Dağılımı  ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

Usta Öğretici Başvuru Rehberi ok-hareketli-resim-0061TIKLAYINIZ  

Usta Öğretici Başvuru Kılavuzu (Diğer) ok-hareketli-resim-0061TIKLAYINIZ

Kurs Açma İşlemleri, Eğitici Görev Onayı, Kurs Sonu İşlemleri  ok-hareketli-resim-0061TIKLAYINIZ


KURS SEÇİMİNDE DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

Seçmek istediğiniz kursun Eğitici Niteliklerini Kurs Modüler Programdan mutlaka inceleyiniz.

"Uzaktan Eğitim-Eş Zamansız" yazılı olan kurslar ile 4. Seviye Kursları SEÇMEYİNİZ.

16-07-2023MEZUNİYETİNİZİN VEYA YETERLİLİK BELGENİZİN UYGUN OLMADIĞI KURSLARI SEÇMEYİNİZ

SADECE "USTA ÖĞRETİCİLİK BELGESİ" İLE KURS AÇILAMAZ

Kadrosuz Usta Öğretici olarak kurs açabilmek için, Modüler Programda ilgili kursun sağ tarafta ilk "Görüntüle" linkini tıklayıp programın "EĞİTİMCİLERİN NİTELİĞİ" ndeki şartları inceleyiniz. Mezuniyet Belgesi, Ustalık Belgesi veya diğer yeterlilik belgelerinden birisi ile çalışma süresine sahip olup olmadığınıza göre durumunuzu değerlendiriniz. 


BELGELERİN YANLIŞ YÜKLENMESİ

BAŞVURU ONAY/RED ve BAŞVURUM OLMUŞ MU? SORULARI

KURS SEÇİMİ BAŞVURU SÜRESİ BİTTİKTEN SONRA YAPILIRSA TAKVİM DIŞI BAŞVURU SAYILIR

Başvuruda belgelerin yanlış ve eksik yüklenmesi durumunda başvuru ya da seçilen kurs iptal olmaktadır. Başvurusunu tamamlamış olan Usta Öğretici Adayları, başvuru durumlarını yine aynı yerden takip edebilir. E-Yaygın sisteminde başvuru durumu "Onaylandı" ya da "Red Edildi" şeklinde görülmektedir. Red olanların gerekçeleri de yanlarında yazmaktadır. Eksik ve yanlış evraklar başvuru süresi içinde tekrar yükleneblir. İdare tarafından tekrar incelemesi yapılır. Başvuru süresi bittikten sonra yapılan kurs seçimi Takvim Dışı Başvuru olacaktır.


EK PUAN KONUSU

ALAN DIŞI MEZUNİYET BELGESİNE DE PUAN VERİLMEKTEDİR

Alan dışı yüklenen mezuniyet belgesine/belgelerine "EK-2 Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formu" nun "EK PUAN" alanında belirtilen ek puan/lar verilmektedir.

Örnek: Futbol Kursuna Antrenörlük Belgesi ile başvurmuş bir kişi 0 (sıfır) puan alır. Ancak, bu kişinin ayrıca aşağıdaki belgelerden biri ya da birkaçı varsa ve e-yaygın sistemine yüklemiş ise hanesine puan olarak eklenir.

- (1 Tane) Alan Dışı Lisans mezunu olup, diplomasını sisteme yüklediğinde ek 4 puan,

- (1 Tane) Alan Dışı Ön Lisans mezunu olup, diplomasını sisteme yüklediğinde ek 2 puan,

- (1 Tane) Lisans mezunu olup, dıştan Pedagojik Formasyon Belgesi almış ve sisteme yüklemişse ek 6 puan,

- (1 Tane) Usta Öğreticik Belgesi olup sisteme yüklemişse ek 1 puan,

-Alanında Hizmet/İş Deneyimi süresini 360'a bölümünden çıkan puan,


MEZUNİYET BELGESİ AÇIKLAMASI

"Ücretli Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Ek-2 Formunda" Mezuniyet durumlarına göre puan verilmektedir. Örnek: Eğitim Fakültesi Lisans Mezunları 47 puan, Lisans mezunu 40 puan, Formasyonu olan lisans mezununa ilave 6 puan (Toplam 46 puan) gibi puan değerleri belirlenmiştir. "Mezuniyet Belgesi" olarak yüklenecek belge, Modüler Kurslar Programında ilgili kursun Eğitici Nitelikleri bölümünde istenen mezuniyet seviyesine ait Diploma sureti olmalıdır.

Kişi Lisans mezunu olup Formasyonunu (Öğretmenlik Sertifikası] dışarıdan almışsa her ikisini de ayrı ayrı "Mezuniyet Belgeleri" alanına yüklemelidir.

18-07-2024


DİĞER KURS AÇMA EVRAKLARININ TESLİMİ

Kurs Açma ile ilgili diğer tüm evraklar, başvurular tamamlandıktan sonra duyurulacak olup, kurs açılma aşamasında istenecektir.


HİZMET/İŞ DENEYİMİ SİGORTALILIK BİLGİLERİ HAKKINDA AÇIKLAMA

BARKOTLU PDF HİZMET DOKÜMÜNÜN E-YAYGIN SİSTEMİNE YÜKLENMESİ

17-07-2024

SGK Hizmet Doküm Belgesi E-Devlet üzerinden PDF formatında ve BARKOTLU olan indirilmelidir. Fotoğraf (jpeg) görüntüsü YÜKLEMEYİNİZ. Mevzuat gereği Alanında Hizmet/İş Deneyimi yıl (360 Sigortalı İş Günü) için 1 (bir) puan verilmektedir. Bu alana başka bir belge yüklemeyiniz.

Barkotlu Hizmet Dokümünü Telefondan ve Bilgisayardan İndirmek için slayt alttadır.

Telefondan İndirmek İçin: Anlatım Sunusu TIKLAYINIZ

Bilgisayardan İndirmek İçin: Anlatım Sunusu TIKLAYINIZ

ok-hareketli-resim-0061SGK Tescil ve Hizmet Dökümü Doğrulama Sayfası TIKLA


KURS SEVİYESİNE DİKKAT EDİNİZ

4.Seviye Kurslarından Seçim Yapmayınız!

"4.Seviye" kurslarından seçim yapmayınız. 4.Seviye Kursları İş-Kur işbirliği ile açılan kurslardır ve öğrencilerin sigorta ve ücret ödeme işlemleri yapılması zorunludur. Bu yüzden Müdürlüğümüz bünyesinde bu kurslar açılmamaktadır. Kursların kaçıncı seviye olduğunu Modüler Kurslar Programında kurs isimlerinin (örnek görüntü atta) sağ yanında görebilirsiniz. Seçim yapacağınız kurs için mutlaka Modüler Kurslar Programında açmak istediğiniz kursun seviyesini kontrol ederek seçim yapınız.

12-08-2021


18-07-2024

Kursların Açılma Sürecindeki İş ve İşlemler

İLGİLİ MÜDÜR YARDIMCISI KURS PLANLAMASI YAPMAK VE SÜREÇTEN BİLGİ VERMEK İÇİN USTA ÖĞRETİCİLERİ GURUPLAR HALİNDE MÜDÜRLÜĞÜMÜZE DAVET EDECEKLERDİR

Kurslarla ilgili süreçlerin sağlıklı yürütülebilmesi için aşağıda yer alan açıklamalar çerçevesinde hareket edilmesi gerekmektedir.

Kesin Sıralama Listeleri yayınlandıktan sonra, sehven onay verilen istek başvurusu, belge veya kurs olabileceği düşünülerek, açmak istediğiniz kursa onay verilmiş de olsa; kurs açılma aşamasında KURS AÇMA YETERLİLİĞİ UYGUN OLMAYAN [Ön lisans mezunu olup, lisans mezunu işaretleyen, belgesi olmadığı halde seçenek işaretleyen, hizmet süresi yeterli olmayan, evrakları eksik olduğundan yersiz puan alan vb.] kişilerin kursu REDDEDİLECEKTİR.

Eğitici Durumu "Emekli" veya "Kamu personeli "olduğu halde başvuruda "Ücretli Usta Öğretici" veya tam tersi gibi çalışma tipini hatalı giriş yapanların oluşacak mağduriyetten kurumumuz sorumlu değildir.

KURS AÇMA TALEPLERİ

1- Kurs talepleri resmi yazı ile; Resmi Kurumlar, Belediyeler, Vakıflar veya Dernekler tarafından Altındağ Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğümüze yapılmaktadır. Belirtilen kurumların talebi olmaksızın usta öğretici bizzat Müdürlüğümüze kurs açılma talebinde bulunamaz.

2- Kurs açma talebi KURS AÇMA TALEP FORMU (altta) ve ekleri ile yapılmaktadır.

3- Kursların açılacağı ve evrakların teslim edileceği muhtemel tarihler kurum Web Sitemiz üzerinden duyurulur.

 

18-07-2024

Kurs Açma Başvurusunda Aşağıdaki Evraklar olmalıdır:

ısoKURS AÇMA FORMLARI - GÜNCEL

(İstenen tüm evraklar, sorumlu Müdür Yardımcısına eksiksiz bizzat teslim edilir. Posta veya dolaylı yoldan evrak kabul edilmez.)

1. KURS AÇMA TALEP FORMU / ÖRNEK (Pdf) ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ (Kurum tarafından Müdürlüğümüze EBYS üzerinden e-imzalı)

2. KURS MÜRACAAT LİSTESİ FORMU (Word) ok-hareketli-resim-0061TIKLAYINIZ (Usta Öğretici tarafından ıslak imzalı elden 1 adet)

3a. KURSİYER KAYIT BİLGİ FORMU (18 yaşından büyükler için)  (Word 2'li)ok-hareketli-resim-0061TIKLAYINIZ (Islak imzalı elden, kursiyer sayısı kadar)

3b. VELİ İZİN DİLEKÇESİ (18 yaşından küçükler için) (Word 2'li)ok-hareketli-resim-0061TIKLAYINIZ (Islak imzalı elden, kursiyer sayısı kadar)

4. SAĞLIK DURUMU BEYANI FORMU (Spor Kursları için) (Word 2'li)  ok-hareketli-resim-0061  TIKLAYINIZ (Islak imzalı elden, kursiyer sayısı kadar)

 21-08-2024

Kursu e-yaygın üzerinden planlanan ve onaylanan Usta Öğretici (Unutmayınız!...)

    • e-devlet (e-yaygın) üzerinden giriş yaparak açılan kursuna "EĞİTİCİ GÖREV ONAYI" verdiniz mi?

 

  

KURS AÇMA EVRAK TESLİMİ VE ONAY İŞLEMLERİ

1- İstenen tüm evraklar, sorumlu Müdür Yardımcısına eksiksiz bizzat teslim edilir. Posta veya dolaylı yoldan evrak kabul edilmez.

2- Kurs Açma Evrakları, sorumlu Müdür Yardımcısı tarafından gerek belgeler alınırken gerekse alındıktan sonra incelendiğinde, tam ve hatasız ise e-yaygın sisteminden kursunuzun açılma sürecini başlatabilir ya da bir sorun veya eksik durumunda red edebilir.

3- Kurum Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.

4- İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.

5- Son olarak İlçe Milli Eğitim Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.

Kursu e-yaygın üzerinden planlanan Usta Öğretici ok-hareketli-resim-0061e-devlet üzerinden giriş yaparak açılan kursına ok-hareketli-resim-0061"EĞİTİCİ GÖREV ONAYI" vermelidir.


18-07-2024

ORYANTASYON SEMİNER BELGESİ İÇİN AÇIKLAMA

Kurs açılabilme şartlarından birisi de Oryantasyon Seminerine katılmış ve başarılı olarak belgesini almış olmaktır. Öğretmenlik alanı mezunları ile Formasyon Belgesine sahip olan lisans mezunlarının dışında kalanlardan bu belge istenecektir. Seminer yaklaşık 3 gün sürmektedir. Başvuruyu kurum sekreterliğimizden bizzat veya telefonla ön kayıt yapabilirsiniz.


 KURS YERİ UYGUNLUK ONAYI ALINMASI

16-07-2023

Usta Öğretici Başvurusu yapan ve kurs açabilme durumu oluşan istekliler, kurs açmak istedikleri yer için (resmi kurumlar hariç) "KURS YERİ UYGUNLUK ONAYI" alınması için DİLEKÇE vermeleri gerekmektedir.

ÖNCEKİ YILLARDA KURS YERİ UYGUNLUK ONAYI ALMIŞ OLANLAR TEKRAR ONAY ALMALARINA GEREK YOKTUR.

Kurs açılması için ihtiyaç duyulan alan ve yerler için idaremizce takdir edilecek mekanlara bakılarak onay verilecektir. Kurs merkezi olarak kullanılacak yerlerde "Kurs Yeri Onay Formu"nda belirtilmiş olan kriterler aranacaktır. Kurs Yeri Onay Formu idaremizce onaylanması gerekmektedir. Kurs açılması planlanan mekan için Müdürlüğümüze Kurs Yeri İnceleme Talep Dilekçesi ile başvuru yapılması ve onay alınması zorunludur.

Yer onayı, Altındağ ilçemizde yeterli sayıda ihtiyaçları karşılayacak şekilde onay verilmiştir.


18-07-2024

E-YAYGINDA KURS AÇILDIKTAN SONRAKİ İŞLEMLER

1- Kurs planlaması yapılan usta öğretici  Yıllık Planını hazırlar ve ilgili Müdür Yardımcısına imzalatır. İlgili Müdür Yardımcısından onaylı kurs defteri alır, ilgili yerleri (kapak sayfası ve iç kapak sayfasını) inzalatır/onaylatır. Kurs defteri kursun yıllık planı doğrultusunda her bir ders saati için ayrı ayrı olmak üzere doldurulur ve Usta Öğretici tarafından imzalanır. Kurs defteri aylık olarak puantaj tesliminde ilgili Müdür Yardımcısına mutlaka imzalattırılır. E-yaygın kursiyer devamsızlığı kontrol ettirilir.

2- Kursiyerlerin devamsızlıkları; özürlü /özürsüz her bir modül saatinin 1/5'inden fazla olmamalıdır. Kursiyer sayısı 8'in altına düştüğünde ivedi ilgili Müdür Yardımcısına bilgi verilir. Kursun devam edip etmeyeceğine mevzuat çerçevesinde karar verilir.

3- Usta Öğreticinin kursa gelememesi veya kurs yerini acil terk etmesi gerektiği durumlarda ilgili müdür yardımcısına ivedi bilgi vermelidir. Sağlık durumları için rapor alınmalıdır. Kurs yapılmayan gün/saat puantajda belirtilmelidir 


18-07-2024

KURS AÇMA FORMLARI

Güncel

(Usta Öğreticiler, Dış Kadrolular, Altındağ HEM Kadrolular)

KURS AÇMA FORMLARI - GÜNCEL

(İstenen tüm evraklar, sorumlu Müdür Yardımcısına eksiksiz bizzat teslim edilir. Posta veya dolaylı yoldan evrak kabul edilmez.)

1. KURS AÇMA TALEP FORMU / ÖRNEK (Pdf) ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ (Kurum tarafından Müdürlüğümüze EBYS üzerinden e-imzalı)

2. KURS MÜRACAAT LİSTESİ FORMU (Word) ok-hareketli-resim-0061TIKLAYINIZ (Usta Öğretici tarafından ıslak imzalı elden 1 adet)

3a. KURSİYER KAYIT BİLGİ FORMU (18 yaşından büyükler için)  (Word 2'li)ok-hareketli-resim-0061TIKLAYINIZ (Islak imzalı elden, kursiyer sayısı kadar)

3b. VELİ İZİN DİLEKÇESİ (18 yaşından küçükler için) (Word 2'li)ok-hareketli-resim-0061TIKLAYINIZ (Islak imzalı elden, kursiyer sayısı kadar)

4. SAĞLIK DURUMU BEYANI FORMU (Spor Kursları için) (Word 2'li)  ok-hareketli-resim-0061  TIKLAYINIZ (Islak imzalı elden, kursiyer sayısı kadar)

 21-08-2024

Kursu e-yaygın üzerinden planlanan ve onaylanan Usta Öğretici (Unutmayınız!...)



18-07-2024

AŞAĞIDAKİ İŞLEMLERİ UNUTMAYINIZ!

* Sıralama listesinde isminizin olup olmadığına baktınız mı?

* Oryantasyon Kursuna katılacağınızı biliyor musunuz?

* Açmak istediğiniz kurs için "Kurs Merkezi / Yeri Onay"ı aldınız mı?

* İstekli öğrencilerden Veli İzin Dilekçesi aldınız mı?

*18 yaş üstü kursiyerlerden Kursiyer Kayıt Formu aldınız mı?

* Kurs Açma Talep Yazısını ilgili birimden Müdürlüğümüze gönderttiniz mi?

* Kursunuzun açılıp açılmadığını e-yaygın sisteminden takip ettiniz mi? / ediyor musunuz?

* Halkbank Samanpazarı Şubesinden hesap açtınız mı?

* Hesap Numaranızı Muhasebe Birimine verdiniz mi? [İlk defa kurs açıyorsanız]

*SGK İşe Başlama Beyan Formu ve Hizmet Sözleşmesini Muhasebe Birimine verdiniz mi? (İlk defa kurs açıyorsanız)

* Yıllık Planınızı hazırladınız mı ve onaylattınız mı?

* Kurs Defteri ve Zarfını aldınız mı? Gerekli yerleri doldurup, imzalatıp/onaylattınız mı?


18-07-2024

MODÜL/KURS SONUNDAKİ İŞLEMLER

1- Her modül sonunda değerlendirme sınavı yapılır. Değerlendirme Sınavları Kursun durumuna göre yazılı ya da uygulamalı yapılır. Değerlendirme notları e-yaygın sistemine geciktirilmeden girilir.

2- Kursun bitmesiyle KURS KAPAMA FORMLARI *Sınav evrakları *Modül Değerlendirme Çizelgesi *Kurs Sonu İmza Tutanağı *Kurs Defteri ve * Kurs Planı İlgili Müdür Yardımcısına teslim edilir.

3- Kurs sonu işlemlerini tamamlayan ve e-yaygın sistemi üzerinden veri girişlerini bitiren Usta Öğretici Kursiyer Belge Defterini de imzalar.

4- Sona eren kursla ilgili kurs bitirme işlemleri tamamlanmadan yeni bir kurs planlaması yapılamaz.

5-Kurs bitmesi/kapanmasından sonra 1 (bir) ay ve üzeri kurs açmayı düşünmüyorsanız, Muhasebe birimine bilgi veriniz.

6-Kurs bitirme işlemlerini kursun bitiş tarihinden itibaren en geç 5 (beş) iş günü içerinde kurs bitiş işlemlerini yapınız.

 

Ek 2 Güncel Başvuru Değerlendirme

13-08-2024


Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 23.07.2024 - Güncelleme: 26.09.2024 08:48 - Görüntülenme: 11863
  Beğen | 1  kişi beğendi