T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANKARA / ALTINDAĞ - Altındağ Halk Eğitimi Merkezi

Ücretli Usta Öğretici SIRALAMA KESİN LİSTESİ ve SÜREÇ

21-09-2023

Ücretli Usta Öğretici SIRALAMA LİSTESİ ve SÜREÇ

ÖNEMLİ UYARI !

Kurs açacağınız alan ile ilgili Müdür Yardımcısı, kurs planlamaları yapmak ve süreçten bilgi vermek için usta öğreticileri guruplar halinde Müdürlüğümüze davet edeceklerdir.

Sizlere yapılacak daveti almadan ve duyuruları incelemeden kurs görevi için dosya teslimine gelinmemelidir.

 

Değerli Usta Öğreticilerimiz;

2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Ücretli Usta Öğretici Sıralama Listesi aşağıda yayınlanmıştır. Müdürlüğümüz bünyesinde eğitici olarak görev alacakların resmi uyması gereken düzen ve yerine getirmesi gereken iş ve işlemler vardır. Planlı hareket edilmesi bu sürecin daha sağlıklı yürütülebilmesi açısından çok önemli olup, belirtilen hususlara riayet etmenizi sizlerden rica ederiz.

2023-2024 tüm eğitim camiasına hayırlı olsun.

22.09.2023

Cihan YILDIRIM

Müdür


KESİN SIRALAMA LİSTELERİ

ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ Kesin Sıralama Listesi (580 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

MEB PERSONELİ Kesin Sıralama Listesi (9 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

KAMU PERSONEL Kesin Sıralama Listesi (5 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

EMEKLİ Kesin Sıralama Listesi (24 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ

YÖK ÖĞRETİM ÜYESİ Kesin Sıralama Listesi (2 Sayfa PDF)ok-hareketli-resim-0061 TIKLAYINIZ


SIRALAMA LİSTELERİ YAYINLANDIKTAN SONRAKİ SÜREÇ

Kurs açacağınız alan ile ilgili Müdür Yardımcısı, kurs planlamaları yapmak ve süreçten bilgi vermek için SIRALAMAYI GÖZETEREK usta öğreticileri guruplar halinde Müdürlüğümüze davet edeceklerdir.

Sizlere yapılacak daveti almadan ve duyuruları incelemeden kurs görevi için dosya teslimine gelinmemelidir.

Kesin Sıralama Listeleri yayınlandıktan sonra, sehven onay verilen istek başvurusu, belge veya kurs olabileceği düşünülerek, açmak istediğiniz kursa onay verilmiş de olsa; kurs açılma aşamasında KURS AÇMA YETERLİLİĞİ UYGUN OLMAYAN kişilerin KURSU REDDEDİLECEKTİR.

KURS AÇMA TALEPLERİ

1- Kurs talepleri resmi yazı ile; Resmi Kurumlar, Belediyeler, Vakıflar veya Dernekler tarafından Altındağ Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğümüze yapılmaktadır. Belirtilen kurumların talebi olmaksızın usta öğretici bizzat Müdürlüğümüze kurs açılma talebinde bulunamaz.

2- Kurs açma talebi KURS TALEP FORMU ve ekleri ile yapılmaktadır.

Kursların Açılma Sürecindeki İş ve İşlemler

KURS AÇMA DOSYASINDA BULUNMASI GEREKENLER

1 - Kurs Müracaat Formu ok-hareketli-resim-0061 Kurs Müracaat Formu

2- Adli Sicil Kayıt Belgesi [Son 6 Ay] ok-hareketli-resim-0061[E-Devlet]

3- 18 yaşından küçükler için ok-hareketli-resim-0061[Veli İzin veTaahhüt Dilekçesi

4- 18 yaşından BÜYÜKLER için Kursiyer Kayıt Bilgi Formu ok-hareketli-resim-0061 [Kursiyer Kayıt Bilgi Forum veTaahhüt Dilekçesi]

5- Resmi Kurumlarda görev yapanlar Kurs Talep Yazısı (Kurs Yeri, Günü ve Saati yazılı olmalıdır)

6- Spor Kurslarında kursiyerlerin yapacağı spor alanı ile ilgili güncel Sağlık Raporları

7- Spor Kurslarında kursiyerlerin yapacağı spor alanı ile ilgili güncel Spor Lisansları

KURS AÇMA İŞLEMİ İÇİN EVRAK TESLİMİ VE ONAY İŞLEMLERİ

1- İstenen tüm evraklar, sorumlu Müdür Yardımcısına eksiksiz bizzat teslim edilir. Posta veya dolaylı yoldan evrak kabul edilmez.

2- Kurs Açma Evrakları, Müdür Yardımcısı tarafından gerek belgeler alınırken gerekse alındıktan sonra incelendiğinde, tam ve hatasız ise e-yaygın sisteminden kursun açılma sürecini başlatabilir ya da bir sorun veya eksik durumunda red edebilir.

3- Kurum Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.

4- İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.

5- Son olarak İlçe Milli Eğitim Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.

ONAYDAN SONRAKİ İŞLEMLER

Kursu e-yaygın üzerinden planlanan ve onaylanan Usta Öğretici ok-hareketli-resim-0061e-devlet üzerinden giriş yaparak açılan kursuna ok-hareketli-resim-0061"EĞİTİCİ GÖREV ONAYI" vermelidir.

1- Usta öğretici ok-hareketli-resim-0061Yıllık Planını hazırlar ve ilgili Müdür Yardımcısına imzalatır. Kurumdan kurs defteri alır ve kursun yıllık planı doğrultusunda her bir ders saati için ayrı ayrı olmak üzere kurs süresince doldurulur ve Usta Öğretici tarafından imzalanır. Kurs defteri haftalık olarak dersten sonra ilgili Müdür Yardımcısına mutlaka imzaya getirilir.

2- Kursiyerlerin devamsızlıkları; özürlü /özürsüz her bir modül saatinin 1/5'inden fazla olmamalıdır. Kursiyer sayısı 8'in altına düştüğünde ivedi ilgili Müdür Yardımcısına bilgi verilir. Kursun devam edip etmeyeceğine mevzuat çerçevesinde karar verilir.

3- Usta Öğreticinin kursa gelememesi veya kurs yerinin acil terk edilmesi gerektiği durumlarda ilgili Müdür Yardımcısına ivedi bilgi verilmelidir. Sağlık durumları için rapor alınmalıdır. Kurs yapılmayan gün/saat puantajda belirtilmelidir ok-hareketli-resim-0061[Puantaj TIKLA Excel İndir]. Bu günlerin yerine telafi de yapılsa ücret ödenmesi mümkün değildir.


 


AŞAĞIDAKİ İŞLEMLERİ UNUTMAYINIZ!

* Sıralama listesinde isminizin olup olmadığına baktınız mı?

* Oryantasyon Kursuna katılacağınızı biliyor musunuz? [Belgeniz Yoksa] ok-hareketli-resim-0061>>> Başvuru TIKLAYINIZ

* Açmak istediğiniz kurs için  "Kurs Merkezi Onay"ı aldınız mı?

* İstekli öğrencilerden dilekçe aldınız mı? ok-hareketli-resim-0061 [Kursiyer Kayıt Formu ]

* Kurs açmak istediğiniz birimden "Kurs Talep Resmi Yazı" gönderttiniz mi? "Kurs Müracaat Formu" ile "Kursiyer Kayıt Formu"/Kursiyer Sayısı Kadar varsa 18 yaşından küçük kursiyerler için "Veli İzin Dilekçesi" ilgili Müdür Yardımcısına verdiniz mi?

* Kursunuzun açılıp açılmadığını e-yaygın sisteminden takip ettiniz mi? / ediyor musunuz?

* Halkbank Samanpazarı Şubesinden hesap açtınız mı? (YER)

* Hesap Numaranızı [IBAN] Muhasebe Birimine verdiniz mi? [İlk defa kurs açıyorsanız]

* Yıllık Planınızı hazırladınız mı ve onaylattınız mı? ok-hareketli-resim-0061ÜCRETSİZ Yıllık Plan sitesi

* Kurs Defteri ilgili Müdür Yardımcısından aldınız mı?


MODÜL/KURS SONUNDAKİ İŞLEMLER

1- Her modül sonunda değerlendirme sınavı yapılır. Değerlendirme Sınavları Kursun durumuna göre yazılı ya da uygulamalı yapılır. Değerlendirme notları e-yaygın sistemine geciktirilmeden girilir.

2- Kursun bitmesiyle *Sınav evrakları *Kurs Defteri ve Kurs Planı* İlgili Müdür Yardımcısına teslim edilir.


GÖREV ALACAKLARIN DİKKAT ETMESİ GEREKEN HUSUSLAR

1. Devlet memurlarının tutum, davranış ve vakarına uygun davranılmalıdır.

2. Öğrenci sayısı 8'nin altına düştüğü zaman müdürlüğümüze bilgi verilmelidir.

3. Kurs süresince kurs yerinde bulunulmalı, izinsiz ayrınılmamalıdır.

4. İzinli olunan yada rapor alınan günler için puantajda devamsız olarak girilmesi gerekli mazeret belgesi kuruma sunulmalıdır.

5. Konular ders defterine belirtilen sürede işlemelidir.

6. Devamsızlıklar belirtilen sürede e-yaygın sistemi ile ders defterine işlemelidir.

7. Ders defteri belirtilen sürede müdürlüğümüze imzaya getirmelidir.

8. Yıllık Plan belirtilen sürede hazırlamalı veya imzalatmalıdır.

9. Dersler plan dâhilinde işlemelidir.

10. Açılan kursun niteliği ile yapılan kursun niteliği aynı olmalıdır.

11. Kurs anında bulunanlar ile E-Yaygın sistemindeki kursiyerler aynı olmalıdır.

12. Modül/Kurs Sınavları zamanında yapılmalı ve zamanında e-yaygına işlenmelidir.

13. Kurs bitiminde geciktirilmeden evraklar Müdür Yardımcısına teslim edilmelidir.

11-09-2023

//

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 11.09.2023 - Güncelleme: 13.10.2023 10:40 - Görüntülenme: 2531
  Beğen | 1  kişi beğendi