2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Ücretli Usta Öğretici Sıralama Listesi aşağıda yayınlanmıştır. Müdürlüğümüz bünyesinde eğitici olarak görev alacakların resmi uyması gereken düzen ve yerine getirmesi gereken iş ve işlemler vardır. Planlı hareket edilmesi bu sürecin daha sağlıklı yürütülebilmesi açısından çok önemli olup, belirtilen hususlara riayet etmenizi sizlerden rica ederiz.
2024-2025 tüm eğitim camiasına hayırlı olsun.
03.10.2024
Cihan YILDIRIM
Merkez Müdürü
hesabımız kullanımdadır. Bizi Instagram'da da takip edebilirsiniz. Instagram hesabımızı takip etmek için TIKLAYINIZ...
>>ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ Kesin Sıralama Listesi (784 Sayfa PDF) TIKLAYINIZ
>>MEB PERSONELİ Kesin Sıralama Listesi (8 Sayfa PDF) TIKLAYINIZ
>>EMEKLİ Kesin Sıralama Listesi (48 Sayfa PDF) TIKLAYINIZ
Kurs açacağınız alan ile ilgili Müdür Yardımcısı, kurs planlamaları yapmak ve süreçten bilgi vermek için SIRALAMAYI GÖZETEREK usta öğreticileri guruplar halinde Müdürlüğümüze davet edeceklerdir.
Sizlere yapılacak daveti almadan ve duyuruları incelemeden kurs görevi için dosya teslimine gelinmemelidir.
Kesin Sıralama Listeleri yayınlandıktan sonra, sehven onay verilen istek başvurusu, belge veya kurs olabileceği düşünülerek, açmak istediğiniz kursa onay verilmiş de olsa; kurs açılma aşamasında KURS AÇMA YETERLİLİĞİ UYGUN OLMAYAN kişilerin KURSU REDDEDİLECEKTİR.
1- Kurs talepleri resmi yazı ile; Resmi Kurumlar, Belediyeler, Vakıflar veya Dernekler tarafından Altındağ Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğümüze yapılmaktadır. Belirtilen kurumların talebi olmaksızın usta öğretici bizzat Müdürlüğümüze kurs açılma talebinde bulunamaz.
2- Kurs açma talebi KURS TALEP YAZISI ve ekleri ile yapılmaktadır.
(İstenen tüm evraklar, sorumlu Müdür Yardımcısına eksiksiz bizzat teslim edilir. Posta veya dolaylı yoldan evrak kabul edilmez.)
1. KURS AÇMA TALEP FORMU / ÖRNEK (Word) TIKLAYINIZ (Kurum tarafından Müdürlüğümüze EBYS üzerinden e-imzalı)
2. KURS MÜRACAAT LİSTESİ FORMU (Word) TIKLAYINIZ (Usta Öğretici tarafından ıslak imzalı elden 1 adet)
3a. KURSİYER KAYIT BİLGİ FORMU (18 yaşından büyükler için) (Word 2'li) TIKLAYINIZ (Islak imzalı elden, kursiyer sayısı kadar)
3b. VELİ İZİN DİLEKÇESİ (18 yaşından küçükler için) (Word 2'li) TIKLAYINIZ (Islak imzalı elden, kursiyer sayısı kadar)
4. SAĞLIK DURUMU BEYANI FORMU (Spor Kursları için) (Word 2'li) TIKLAYINIZ (Islak imzalı elden, kursiyer sayısı kadar)
5. Adli Sicil Kayıt Belgesi [Son 6 Ay] [E-Devlet]
Altındağ Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğümüz bünyesinde açılmış olan veya açılması talep edilen kurslara KURSİYER BAŞVURUSU e-yaygın (e-devlet) üzerinden yapılacaktır.
Geniş Bilgi için
*** Kursiyer/Kurs Başvuru Kılavuzu (15 Yaş Üstü) ... TIKLAYINIZ...
*** 15 Yaş Altı Kursiyer/Kurs Başvuru Kılavuzu... TIKLAYINIZ...
*** HEMBA Kursiyer/Kurs Başvurusu .... TIKLAYINIZ...
1- İstenen tüm evraklar, sorumlu Müdür Yardımcısına eksiksiz bizzat teslim edilir. Posta veya dolaylı yoldan evrak kabul edilmez.
2- Kurs Açma Evrakları, Müdür Yardımcısı tarafından gerek belgeler alınırken gerekse alındıktan sonra incelendiğinde, tam ve hatasız ise e-yaygın sisteminden kursun açılma sürecini başlatabilir ya da bir sorun veya eksik durumunda red edebilir.
3- Kurum Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.
4- İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.
5- Son olarak İlçe Milli Eğitim Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.
Kursu açılacak olan Usta Öğreticinin Oryantasyon Seminer Belgesi yok ise, Oryantasyon Seminerine katılmalı ve başarılı olmalıdır. Öğretmenlik alanı mezunları ile Formasyon Belgesine sahip olan lisans mezunlarının dışında kalanlar bu seminere katılmalıdırlar. Seminer yaklaşık 3 gün sürmektedir. BAŞVURUNUZ: e-yaygın / e-devlet şifresi ile internet üzerinden yapılmalıdır.
Kursu e-yaygın üzerinden planlanan ve onaylanan Usta Öğretici e-devlet üzerinden giriş yaparak açılan kursuna "EĞİTİCİ GÖREV ONAYI" vermelidir.
1- Usta öğretici Yıllık Planını hazırlar ve ilgili Müdür Yardımcısına imzalatır. Kurumdan kurs defteri alır ve kursun yıllık planı doğrultusunda her bir ders saati için ayrı ayrı olmak üzere kurs süresince doldurulur ve Usta Öğretici tarafından imzalanır. Kurs defteri haftalık/aylık olarak puantajla birlikte dersten sonra ilgili Müdür Yardımcısına mutlaka imzaya getirilir.
2- Kursiyerlerin devamsızlıkları; özürlü /özürsüz her bir modül saatinin 1/5'inden fazla olmamalıdır. Kursiyer sayısı 8'in altına düştüğünde ivedi ilgili Müdür Yardımcısına bilgi verilir. Kursun devam edip etmeyeceğine mevzuat çerçevesinde karar verilir.
3- Usta Öğreticinin kursa gelememesi veya kurs yerinin acil terk edilmesi gerektiği durumlarda ilgili Müdür Yardımcısına ivedi bilgi verilmelidir. Sağlık durumları için rapor alınmalıdır. Kurs yapılmayan gün/saat puantajda belirtilmelidir [Puantaj TIKLA Excel İndir]. Bu günlerin yerine telafi de yapılsa ücret ödenmesi mümkün değildir.
AŞAĞIDAKİ İŞLEMLERİ UNUTMAYINIZ!
* Sıralama listesinde isminizin olup olmadığına baktınız mı?
* Oryantasyon Kursuna katılacağınızı biliyor musunuz? [Belgeniz Yoksa] >>> Başvuru TIKLAYINIZ
* Açmak istediğiniz kurs için "Kurs Merkezi Onay"ı aldınız mı?
* İstekli öğrencilerden dilekçe aldınız mı? [Kursiyer Kayıt Formu ]
* Kurs açmak istediğiniz birimden "Kurs Talep Resmi Yazı" gönderttiniz mi? "Kurs Müracaat Formu" ile "Kursiyer Kayıt Formu"/Kursiyer Sayısı Kadar varsa 18 yaşından küçük kursiyerler için "Veli İzin Dilekçesi", Spor Kursları için "Sağlık Durumu Beyanı Formu"/Kursiyer Sayısı Kadar ilgili Müdür Yardımcısına verdiniz mi?
* Kursunuzun açılıp açılmadığını e-yaygın sisteminden takip ettiniz mi? / ediyor musunuz?
* Halkbank Samanpazarı Şubesinden hesap açtınız mı? (YER)
* Hesap Numaranızı [IBAN] Muhasebe Birimine verdiniz mi? [İlk defa kurs açıyorsanız]
* Yıllık Planınızı hazırladınız mı ve onaylattınız mı? ÜCRETSİZ Yıllık Plan sitesi
* Kurs Defteri ve Zarfını ilgili Müdür Yardımcısından aldınız mı?
MODÜL/KURS SONUNDAKİ İŞLEMLER
1- Her modül sonunda değerlendirme sınavı yapılır. Değerlendirme Sınavları Kursun durumuna göre yazılı ya da uygulamalı yapılır. Değerlendirme notları ve devamsızlık bilgileri e-yaygın sistemine geciktirilmeden girilir.
2- Kursun bitimini takip eden 5 iş günü içerisinde Kurs Bitiş Formları, Sınav Evrakları (varsa), Kurs Defteri ve Kurs Planı, ilgili Müdür Yardımcısına teslim edilir. Sona eren kursla ilgili kurs bitirme işlemleri tamamlanmadan yeni bir kurs planlaması YAPILAMAZ.
1. Devlet memurlarının tutum, davranış ve vakarına uygun davranılmalıdır.
2. Öğrenci sayısı 8'nin altına düştüğü zaman müdürlüğümüze bilgi verilmelidir.
3. Kurs süresince kurs yerinde bulunulmalı, izinsiz ayrınılmamalıdır.
4. İzinli olunan yada rapor alınan günler için puantajda devamsız olarak girilmesi gerekli mazeret belgesi kuruma sunulmalıdır.
5. Konular ders defterine belirtilen sürede işlemelidir.
6. Devamsızlıklar belirtilen sürede e-yaygın sistemi ile ders defterine işlemelidir.
7. Kurs/Ders defteri her ay puantajla birlikte ilgili Müdür Yardımcısına imzaya getirmelidir.
8. Yıllık Plan belirtilen sürede hazırlamalı veya imzalatmalıdır.
9. Dersler plan dâhilinde işlemelidir.
10. Açılan kursun niteliği ile yapılan kursun niteliği aynı olmalıdır.
11. Kurs anında bulunanlar ile E-Yaygın sistemindeki kursiyerler aynı olmalıdır.
12. Modül/Kurs Sınavları zamanında yapılmalı ve zamanında e-yaygına işlenmelidir.
13. Kurs bitiminde (5 gün içinde) geciktirilmeden evraklar Müdür Yardımcısına teslim edilmelidir.
*** Kursiyer/Kurs Başvuru Kılavuzu (15 Yaş Üstü) ... TIKLAYINIZ...
*** 15 Yaş Altı Kursiyer/Kurs Başvuru Kılavuzu... TIKLAYINIZ...
*** HEMBA Kursiyer/Kurs Başvurusu .... TIKLAYINIZ...